Pierwsze PALECIE

Życie w Twoim akwarium (zdjęcia ryb, roślin i innych żyjątek).

Moderatorzy: seba*1*, niki 28, _TOM_

Awatar użytkownika
Markol
nowicjusz
nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 30 wrz 2005, 17:46
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Pierwsze PALECIE

Post autor: Markol » 25 gru 2005, 19:47

Witam serdecznie szacowne grono miłośników palet.
Pisałem kilka tygodni temu, że pragnę powrócić do obcowania z tymi wspaniałami rybami i pytałem gdzie je można bezpiecznie zakupić.
Do zakupu przygotowywaem się dość długo i nareszcie są już pierwsze osobniki w moim zbiorniczku. Narazie mam ich tylko cztery sztuki wielkości ok. 10-11 cm.
Po miesięcznej obserwacji mogę powiedzieć, że zakup jest udany i teraz zbieram fundusze na zakup kolejnych w innej kolorystyce.


Nie jestem fotografikiem, ale chciałbym wam przedstawić kilka fotek z mojego szkiełka.
Mam też prośbę o pomoc w określeniu gotunku moich podopiecznych.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
mkozubski
entuzjasta
entuzjasta
Posty: 780
Rejestracja: 09 gru 2004, 23:56
Imie i Nazwisko: Maciej Kozubski
Miejsce zamieszkania/miasto/: Chorzów
Lokalizacja: Chorzów
Kontaktowanie:

Post autor: mkozubski » 25 gru 2005, 20:04

gatunek : Symphysodon aequifasciatus (paletka)
pewnie chodzi o grupę barwną mysle ze jakas czerwona ale zeby okreslic jaka dokładnie poczekaj z 1,5 roku zreszta jak sie sam przekonasz to nie takie hop siup :)

redis
nowicjusz
nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 26 gru 2005, 18:53

Re: Pierwsze PALECIE

Post autor: redis » 27 gru 2005, 09:29

bardzo ładne akwarium ile to litrów ?

Awatar użytkownika
Markol
nowicjusz
nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 30 wrz 2005, 17:46
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Post autor: Markol » 27 gru 2005, 11:52

Niestety ta kałuża to tylko standardowe 200 l.
Obsada to wspomniane już 4 palety, 6 otocinclus, 5 kosiarek i 3 botia wspaniała.